Avvanzi di i sacchetti non tissuti

I sacchetti non tissuti (comunemente cunnisciuti cum'è sacchetti non tessuti) sò duri, belli, traspiranti è riutilizabili. Sò un pruduttu verde.

À cumincià cù a liberazione di l'ordine di limitu di plastica, u saccu di plastica si ritirerà pocu à pocu da u mercatu di l'imballu di l'articulu è u rimpiazzerà cù un saccu di shopping non tissutu chì pò esse riutilizatu. I sacchetti non tissuti sò più faciuli da stampà chè i sacchetti di plastica, è l'espressione di culore hè più evidente. Perchè u tassu di perdita riutilizabile hè più bassu di quellu di u saccu di plasticu, u saccu non tissutu hè più economicu, è porta vantaghji publicitarii più evidenti.

Custom-Waterproof-aluminum-foil-insulated-cooler-bags-thermal-lunch-bag3

I sacchetti di spesa tradiziunali in plastica sò magri è facili da rompe per risparmià soldi. Ma se vulete rendelu più forte, duverete spende soldi. L'emergenza di sacchetti non tissuti hà risoltu tutti i prublemi, sacchetti non tessuti, resistenti, è micca faciuli da purtà. Ci hè ancu assai sacchetti non tessuti rivestiti, chì ùn sò micca solu forti, ma ancu impermeabili, si sentenu bè è anu un bellu aspettu. Ancu se u costu di un saccu unicu hè un pocu più altu ch'è quellu di un saccu di plasticu, a vita di un saccu di shopping non tissutu pò ghjunghje à centinaie o ancu à millaie di decine di millaie di sacchetti di plastica.

Custom-Waterproof-aluminum-foil-insulated-cooler-bags-thermal-lunch-bag

Un bellu saccu non tissutu ùn hè micca solu un saccu di pruduttu. U so aspettu squisitu hè più attrattivu, è pò esse trasfurmatu in una borsa à spalla à a moda è simplice, chì diventa un bellu paisaghju in carrughju. Inoltre, e so caratteristiche inerenti impermeabili è non appiccicose diventeranu sicuramente a prima scelta per i clienti à sorte. Nantu un tali saccu non tissutu, pò stampà u logu di l'impresa o a publicità, è l'effettu publicitariu serà evidente. Hè vera chì hè un grande ritornu.

I sacchetti non tissuti anu ancu un valore di prutezzione di l'ambiente. L'emissione di ordini di limitu di plastica hè di risolve i prublemi ambientali. L'usu ripetutu di sacchetti non tissuti hà riduttu assai a pressione di cunversione di i rifiuti.


Tempu di posta: Jul-27-2021
Per richieste nantu à i nostri prudutti o listinu di prezzi, lasciate u vostru email per noi è saremu in cuntattu in 24 ore. Inchiesta