I metudi di prova per i sacchetti d'insulazione non-tessuti

Saccu d'insulazione non-tessutu, cunnisciutu ancu saccu non-tessutu, hè un pruduttu verde, duru è durable, bellu aspettu, bona permeabilità di l'aria, reutilizabile, pò esse lavatu, publicità di serigrafia, marca di spedizione, longa vita di serviziu.Unu di u saccu d'insulazione non-tessutu di cucitura hè cumu per pruvà?

sacchetti 1

Prima: a ghjente pò sente u gruixu di u materiale utilizatu da u saccu di campionamentu cù a manu, paragunatu cù u saccu di campionu di saccu d'insulation non-tessutu ricunnisciutu da l'affari, per investigà s'ellu u fabricatore hà sminutu in u materiale;In a luce naturale per verificà visualmente u culore di u saccu, ùn hè micca a so scelta;Aduprate u vostru sensu di l'olfattu per identificà l'odore di u saccu.

Siconda: a scala di a distanza di l'agulla di cucitura di u saccu d'insulazione non-tessutu hè finu à cinque aghi in una inch.Sottu à questu requisitu, a distanza di a linea hè aumentata, è u pesu di u saccu serà ridutta.

Terzu: s'ellu u bordu di i denti di u zitellu torna agulla righjunghji dui centimetri, altrimenti facirmenti apertu fenomenu frattura linea;Ci hè una agulla di ritornu à a cunnessione trà a cintura è u corpu di u saccu?Altrimenti, a capacità portante di u saccu serà ridutta assai.A mostra di sutura deve esse guardata à i dui estremità di a sutura, è a lunghezza di sutura di 4 agulla deve esse nudata à a fine per impediscenu chì i punti di sutura si sguassate.Un saccu d'insulation non-tessutu di qualità deve esse quadru, u corpu di u saccu prima è dopu à dui pezzi di allinamentu, circa dui straps seranu parenti naturali.

Quartu: prova di deviazione inch, cù un valore di indexazione di 1 mm di misurazione di saccu d'insulazione non-tessutu.

sacchetti 2

U sopra hè u metudu di prova di saccu d'insulazione non-tessutu, spergu esse utile per voi!


Tempu di Postu: Nov-02-2022
Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore. Inchiesta