Dumande da Fà Prima di Cumprà una Borsa di Pizza

Sceglie u saccu à pizza ghjustu pò esse difficiule è piglià qualchì prova è errore per truvà u saccu perfettu per voi, à volte à un costu elevatu. Eccu e quattru dumande impurtanti da risponde prima di impegnassi in un saccu specificu. E seguenti Domande da fà prima di cumprà un saccu per pizza.

news pic1

1. Hè Caru Megliu?

A volte hè, ma in a maiò parte di i casi, pudete uttene u listessu risultatu à una frazione di u prezzu, ùn avete micca da pagà una grande somma per uttene boni risultati. Una scatula standard di consegna di pizza hà per scopu di mantene l'alimentu caldu, ma invece di furnisce attivamente u calore, puderia solu insulà a pizza.

2. Chì hè a Durata di una Cunsegna?

Per ogni consegna, menu di 15 minuti ùn avete micca da preoccupassi di riscaldà u saccu di pizza, un saccu di consegna di pizza ben insulatu vi darà una qualità è una temperatura assai cunsistenti, cercate u imbottitura in u saccu, è dumandate chì strati hè cumpostu da.

news pic2

3. Cumu serà a consegna?

U veiculu chì aduprate per consegnà hà un impattu maiò nantu à a vostra scelta di borse. In casu di consegna di vittura una pizza tenuta in manu ben isolata, u saccu puderia fà u truccu. Se sarete cunsegna nantu à una moto, cù tutti i so vantaghji in e zone à grande trafficu, pudete sceglie una soluzione di zainu chì hè assai faciule è pratica da aduprà. I sacchetti di pizza à saccu di solitu sò assai bè isolati, considerendu chì serà adupratu à l'aria aperta, è impermeabilizati, assicurendu chì l'acqua ùn ghjunghje in e scatule di pizza dentru.

4. Chì hè a dimensione di u vostru ordine?

Hè sempre megliu di sceglie un saccu chì si adatta à i vostri ordini u più vicinu pussibule. Sceglie un grande saccu per un picculu ordine provoca assai perdita di calore, allora pruvate à cumprà duie o trè taglie sicondu e dimensioni di u vostru ordine. Se avete parechje dimensioni, hè preferibile uttene sacchetti per ogni taglia, per i grandi ordini pudete aduprà dui sacchetti o un saccu di dimensioni grandi, per i sacchetti grandi hè preferibile à u tippu di lati duri in modu chì pò sustene u pesu di u grande ordine.


Tempu di posta: Jul-12-2021
Per richieste nantu à i nostri prudutti o listinu di prezzi, lasciate u vostru email per noi è saremu in cuntattu in 24 ore. Inchiesta