Materiali necessarii per i sacchetti d'insulazione

big-cooler-bag1-300x300
heat-insulated-bag-300x300

Comu tutti sapemu, u saccu d'insulazione termale hà un insulamentu termale assai bonu, un magazzinu friddu è effetti di mantenimentu frescu.Ancu s'ellu hè u sole scorching o u funnu di neve è ghjacciu, l'alimentu in l'internu hè sempre intactu è intactu.Allora, u nome prufessiunale di u materiale d'isolamentu termale chì ghjoca un rolu chjave hè chjamatu nano-airbag riflettente, è hè ancu chjamatu stratu anti-flow d'insulation air-cushion o stratu riflettente d'alta temperatura.

Nano airbag strato riflettente hè un novu tipu di materiale insulation termale nano-ritardante di fiamma.U pruduttu hè una struttura d'isolamentu termale cavu sandwich.A superficia di a superficia usa un fogliu d'aluminiu compositu d'alta purezza nano-coated (a tela di fibra di vetru d'aluminiu pò ancu esse aduprata), è a capa di core hè piena di nano-resistenza.I materiali di combustione (spuma EPE / XPE, PE airbag / film di bolle sò opzionali), anu un insulamentu termicu significativu è un effettu di preservazione di u calore.

U stratu riflettente di u nano airbag adopta un disignu di struttura sandwich composta.I strati di a superficia interna è esterna sò tutti materiali compositi multilayer di foglia d'aluminiu, è a strata media hè un airbag di polietilene PE.Stu disignu face chì u pruduttu hà un bonu cushioning, insulazione termica è effetti di preservazione di u calore.U fogliu d'aluminiu hà un eccellente rendimentu di barriera è una bona resistenza à l'umidità.Ancu s'è u calore passa per u stratu di fogliu d'aluminiu internu à a strata media di l'airbag PE, a cunvezione di u calore serà furmatu in a strata media, è ùn hè micca faciule per penetrà a strata di fogliu d'aluminiu esternu, per ottene una bona preservazione di u calore è u calore. insulation.effettu.

waterproof-delivery-bag-300x300
insulated-tote-cooler-bag-300x300

Avà, crede chì tutti capiscenu u principiu di a funzione di u saccu d'insulation!

Ma in l'applicazioni pratiche, a capa riflettente di l'airbag nano hè assai più di questu

1. Adupratu per l'isolamentu termale di l'edificiu: u nanu airbag riflettente hè piazzatu nantu à u tettu (tettu), chì pò riduce in modu efficace a temperatura interna è ottene l'effettu di riscaldamentu in l'invernu è di rinfrescante in l'estiu.Pò esse ancu custruitu nantu à i mura interni è esterni di l'edificiu, riscaldamentu di pavimentu, etc., per ottene u listessu effettu.

2. Adupratu per l'insulazione di u calore di i pipelines: custruendu è mette a capa riflettente di nano airbag in a periferia di pipelines, cum'è pipelines di trasmissione di calore, pipelines di ventilazione, etc., chì ponu efficacemente riduce u cunsumu d'energia.

3. Adupratu per i materiali di trasfurmazioni ausiliarii: rivestimentu di cuntainer, rivestimentu di cartone, scudo termicu di l'automobile, scatula di conservazione di calore, borsa di conservazione di calore è altri posti chì necessitanu refrigerazione è conservazione di u calore.

4. Nano airbag strattu riflettente hè anchiamènti usatu in a generazione di energia termale, pitroliu, riscaldamentu, caldaie, etc. Party A cumpagnii, istituti di disignu pipeline industriale, unità di custruzzione è stallazione.

thermos-bag-cooler-300x300
large-delivery-bags-300x300

Tempu di Postu: Dec-30-2021
Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore. Inchiesta