Saccu d'insulazione di carta d'aluminiu

U saccu d'insulazione termale di foglia d'aluminiu hè un saccu praticu fattu cù l'usu di cotone perle compositu di foglia d'aluminiu cum'è materiale attraversu una macchina per fà sacchetti. Pò ghjucà un rolu efficace in l'insulazione di u calore, per quessa hè largamente utilizatu in certi lochi induve a preservazione di u calore hè friddu è frescu.

thermal-delivery-bag2-300x300

Cù u sviluppu di l'industria di l'asportu, parechji magazzini anu cuminciatu à utilizà sacchetti d'insulazione di foglia d'aluminiu, in particulare per l'alimentarii chì necessitanu insulazione, cum'è porridge, barbecue, noodles, è qualchì fast food.

insulated-food-bag-300x300

L'usu di sacchetti d'insulazione di foglia d'aluminiu pò mantene in modu efficace u calore di l'alimentu, per impediscenu chì l'alimentu perde a so deliciousness per via di a diminuzione di a temperatura durante u prucessu di take-out.

cooler-bag-backpack-300x300

L'usu di sacchetti d'insulazione di foglia d'aluminiu per mantene a temperatura di l'alimentu permette à i clienti di tastà l'alimentu diliziosu originale fattu da a tenda, purtendu più clienti ripetuti à a tenda, è evitendu chì parechji clienti sò delusi perchè l'alimentu si rinfresce durante u prucessu di takeout. Hè ancu cunvenutu per i clienti, cusì chì i clienti ponu tastà i deliziosi cibi cotti da a tenda senza abbandunà a casa. A cumminazione di saccu d'insulazione di foglia d'aluminiu è saccu di ghiaccio pò mantene efficacemente u friddu è impedisce chì certi frutti freschi di a catena di friddu è altri prudutti si deterioranu durante u prucessu di spedizione espressa.

insulated-delivery-backpack-300x300

Chì tutti si sentenu à l'aise per cumprà prudutti freschi di a catena di friddu in linea, è ùn puderà più gode di e caratteristiche di l'altri lochi per via di a distanza geografica. A praticabilità di sacchetti d'insulazione di fogli d'aluminiu hè assai altu, è u prezzu hè relativamente prezzu, cusì più è più imprese cumincianu à sceglie di utilizà stu imballaggio di u produttu. U saccu d'insulazione di foglia d'aluminiu pò mantene u calore per circa 5 ore, è u saccu di ghiaccio pò mantene u friddu per circa 48 ore. Dunque, ùn importa micca in l'industria di a consegna di l'alimentu o l'industria di a spedizione espressa, hè amatu da parechji magazzini.


Tempu di Postu: Dec-27-2021
Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore. Inchiesta