Vantaghji di i sacchetti d'insulation

I sacchetti insulanti ùn solu solu risolve u prublema d'insulazione di e persone chì portanu u so propiu alimentu fora per i picnics durante e vacanze, ma ancu risolve u prublema di l'insulazione alimentaria per i travagliadori d'uffiziu. A nova generazione di ghjovani in Cina serà sempre più dumandata di prudutti d'insulazione alimentaria, è i sacchetti d'insulazione sò sviluppati in una direzzione più prufessiunale. , Più è più ponu purtà i servizii più prezzu à a vita di e persone.

food-delivery-bag4-300x300
cooler-insulated-backpack-300x300

Vantage

I sacchetti d'insulazione anu cinque vantaghji maiò: 1. Salvà assai sacchetti di plastica è sustene a prutezzione ambientale; 2. Pulitu è ​​igienicu, u saccu insulating stessu hè resistente à l'acqua è à l'oliu, tutti i materiali sò amichevuli di l'ambiente, è anu super resistenza à l'abrasione è a resistenza di arrughe; 3. Bon effettu di preservazione di u calore. Quandu l'alimentu hè cacciatu, hè sempre steaming hot, è u culore è u gustu di l'alimentu ponu ottene l'effettu desideratu. In questu modu, i prublemi di travagliu è di manghjà di i travagliadori di l'uffiziu ponu esse facilmente risolti, è a chance di esce per un picnic pò esse aumentatu assai; 4. U saccu d'insulation stessu hè pocu prezzu è pò esse usatu parechje volte. Hè generalmente dispunibule in u mercatu. 5. Pò esse usatu per stampà propaganda persunalizata. Lingua per aumentà a visibilità. I sacchetti d'insulazione includenu sacchetti di scola, sacchetti di rigali prufessiunali è sacchetti di imballaggio di prudutti, è sacchetti di shopping di piacè. I sacchetti d'insulazione sò designati in forma di sacchetti d'insulazione. I sacchetti d'insulazione sò sviluppati in una direzzione più prufessiunale è ponu sempre più furnisce i servizii più assequibili à a vita di e persone.

backpack-food-delivery-bag-300x300 (1)

Effettu

I sacchetti d'insulazione sò generalmente un tempu di preservazione di u calore di più di 6 ore, è l'effettu hè megliu cà i scatuli di insulazione di ferru ordinariu tradiziunali è scatuli di plastica. Hè assai còmuda d'utilizà, pulita è igienica.


Tempu di Postu: Dec-16-2021
Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore. Inchiesta